YENİ BİR KİMLİK


Peugeot, araçlarını, bayilerini ve iletişim medyasını süsleyen markanın yerini alacak yeni bir logo çıkardı: ikonik yeniden tasarlanmış aslan kafasıyla süslenmiş bir arma.

Yeni bir çağın başlangıcına işaret eden yeni bir kimlik

Peugeot Motocycles 2018'de geleceğe yönelik stratejik planını sundu. İlk olarak “Peugeot Motocycles” adının geri dönüşü ile ortaya çıkan, lüks bir hareket etme vizyonunu zaten içinde taşıdı. "Motocycles" adı, markanın imajını yansıtıyor: Fransız terim, zarif ve aynı zamanda prestijli Fransız know-how'ı, Mandeure (Doubs) tarihi yerinde kuruluşu ve genişletme projeleri. Şubat 2021'de, yeni logo 210 yıllık Peugeot tarihi (Peugeot Motocycles için 123 yıl), bugünün Peugeot evreni ve Peugeot'nun gelecek vizyonu arasında bağlantı kurdu. Aidiyet ve tanınma sembolü olan bu logo, markanın içerdiği her şeyi göstermeyi amaçlamaktadır: prestij, güvence, uzun ömür ve soy. Uzun süre dayanacak şekilde tasarlandı. Onu somutlaştıran aslan gibi Peugeot da güçlü ve içgüdüsel bir karakter markasıdır. Bu yeni arma bize bunun aynı zamanda zamansız ve evrensel olduğunu hatırlatıyor. 

Tarih ve hiper-moderniteyi birleştirmek

Bu yeni marka kimliği ile Peugeot markası ve tüm varlıkları yeni bölgeleri fethetmek, uluslararası gelişimlerini hızlandırmak, Fransız stili, bilgi birikimi ve deneyim yaşamı ihraç etmek için yola çıkıyor. Peugeot ve Peugeot Motocycles, tarihlerinde yeni bir aşamaya başlıyor ve basit bir logo değişikliğinin ötesine geçen bir marka ekosisteminin önünü açıyor. Logo, bir duruş değişikliği, yeni bir zihin durumu ve yeni bir yaşam tarzı taşır.

Mobilite ve kentsel yaşamdaki değişiklikleri desteklemek

Günümüzde Peugeot Motocycles'ın önceliği, tüm izleyicilere ve tüm kısıtlamalara uygun geniş bir araç yelpazesi sunarak yaşamdaki ve kentsel peyzajdaki değişiklikleri desteklemektir. 2021'de, 2020'de olduğu gibi, Peugeot Motocycles, "Güvende Kalın, Serbest Kalın" kampanyasıyla, benzeri görülmemiş bir sağlık bağlamında bireysel ve toplu güvenliği teşvik ediyor: motorlu iki ve üç tekerlekli araçlar, bireysel hareketliliğin önemli müttefikleri. Kullanıcılarına sosyal mesafeyi garanti eden ve toplu taşımanın doğasında bulunan yeniden gruplaşmaları sınırlandırarak toplu güvenliğe katkıda bulunuyor. Görünürde sabit bir hedefle: Şehrin sunduğu her şeyden en iyi şekilde yararlanmak için yolculuktan sonra kaliteli bir yaşam deneyimi garanti etmek.

Bu küresel kampanya OPEn (Omnicom Peugeot for Engine) ve Peugeot arasındaki işbirliğini başlatıyor. Peugeot ve Peugeot Design Lab stüdyosunun tasarımcıları, yeni kimliğin grafik alanını hayal etmek için W ajansıyla birlikte yeni logoyu oluşturdu. Peugeot pazarlama ekipleriyle OPEn ajansı, Lions of Time global marka kampanyamızın hayalini kurdu.


KVKK Aydınlatma Metni